Automatizačný scenár na prepojenie Děkovačky s Leadhubom
Ak chcete prepojiť Děkovačku s e-mailovým nástrojom Leadhub, budete potrebovať API kľúč. Tento kľúč získate od podpory Leadhubu, na základe vašej žiadosti.
Tento vložíte priamo vo svojej administrácii v Děkovačke.
Od tohto okamihu sa budú novozískané kontakty cez Děkovačku automaticky importovať do vašej základnej odberateľskej databázy „Newsletters“, ktorú máte už pripravenú vo svojom účte v Leadhube.
Registráciou do Děkovačky vaši odberatelia zároveň udeľujú súhlas so zasielaním marketingových správ. Tým pádom na ne môžete cieliť všetky e-mailové kampane.
Ako spoznáte, ktoré kontakty sa prihlásili z Děkovačky?
Všetkým kontaktom bude automaticky priradená značka „dekovacka“.
Vďaka tomu si tieto kontakty vždy dokážete jedným kliknutím vysegmentovať a jednoducho na ne nastaviť cielenie e-mailových kampaní. Stačí vybrať segmentačné pravidlo „Značky – dekovacka“.
Okrem toho si môžete nastaviť aj časové obdobie, v ktorom boli tieto kontakty označené, a kampane tak lepšie prispôsobiť.
Akú automatizáciu nastaviť pre nové kontakty z Děkovačky?
Je veľmi pravdepodobné, že novozískané kontakty z Děkovačky vás ešte nepoznajú. Preto využite príležitosť a prostredníctvom personalizovanej komunikácie s využitím automatizovaných scenárov sa im predstavte.
Ako nastaviť prvý uvítací e-mail pre kontakty z Děkovačky?
Ak chcete novým odberateľom poslať uvítací e-mail okamžite po ich prihlásení, môžete nastaviť automatickú kampaň nasledujúcim spôsobom:
V prípade, že by ste odoslanie e-mailu radi odložili, stačí nastaviť dobu (napríklad 1 hodina), po ktorej má byť e-mail odoslaný od chvíle prihlásenia kontaktu cez Děkovačku.
Ako aktivovať odberateľov, ktorí nenakúpili?
Môže sa stať, že váš novozaregistrovaný odberateľ nevyužije zľavový kód z Děkovačky. Vzhľadom k tomu, že kontakt (e-mailovú adresu) už máte, bola by škoda ho neskúsiť neskôr znovu reaktivovať. Dajte mu dostatočnú motiváciu na vytvorenie prvej objednávky.
Vytvorte si segment odberateľov so značkou „dekovacka“, ktorí sa prihlásili napríklad pred viac než 3 alebo 6 mesiacmi a nenakúpili („nie sú zákazníkom“).
Pošlite im automatický, personalizovaný e-mail so zľavovým kupónom, darčekom k nákupu alebo napríklad s dopravou zdarma.
Akými spôsobmi môžete s kontaktmi z Děkovačky komunikovať?
Posielajte im:
- pravidelné newslettery
- opustené košíky
- retenčné kampane
- cross sell a upsell kampane
- sviatočné alebo iné kampane oslavujúce výročia (od doby prihlásenia, prvej objednávky, …)
Prepojenie Děkovačky s Leadhubem vám otvorí množstvo možností, ako lepšie komunikovať s novými kontaktmi získanými z Děkovačky. Neviete, ako prepojiť Děkovačku s Leadhubom? Pripravili sme pre vás jednoduchý návod, ktorý vám krok za krokom ukáže, ako na to.
Dúfame, že vám celkový návod uľahčil napojenie na Leadhub. Ak narazíte na akékoľvek ďalšie otázky alebo budete potrebovať ďalšiu pomoc, neváhajte nás kontaktovat. Sme tu, aby sme vám s čímkoľvek pomohli!